قابانا قابسازی آنلاین

در قابانا...

قــابانا یک سایت پیشرفته در زمینه ارایه خدمات قابسازی آنلاین است که با بهره گیری از الگوریتم های خاص و ویژه شبیه سازی طراحی کرده است که کاربر بتواند به راحتی و سهولت با آن کار کند و عکس یا اثر خود را بعد از آپلود کردن در بیش از 200 مدل فریم قاب و بیش از 30 مدل پاسپارتو به صورت کاملا رایگان ببیند و بهترین و زیباترین قاب و پاسپارتو را که با دیزاین منزل و یا محل کارش هماهنگی دارد را انتخاب کرده و با خیال راحت و با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت درب منزل یا محل کار تحویل بگیرد . در قابانا بخش های مختلفی وجود دارد که هر کدام با دقت و وسواس خاصی طراحی شده اند تا کاربر هنگام استفاده کاملا راحت و سریع به چیزی که مد نظر دارد برسد . در ادامه بخشهای مختلف قابانا رو به اجمال توضیح میدهیم.

بخش های مختلف قابانا به این قرار هستند : قابسازی آنلاین / چاپ و قاب / قاب آینه / ساخت بوم تخصصی / فروشگاه هنر

قابسازی آنلاین : در این بخش شما میتوانید به راحتی عکس یا اثر هنری خود را به صورت فقط قاب / قاب و پاسپارتو / فقط پاسپارتو جذابتر و زیباتر کنید و دیگر هیچ تردیدی در مورد اینکه آیا عکس یا اثر شما با قاب ست میشود یا نه نداشته باشید .

 

قابسازی

 

فقط قاب : در این بخش عکس مورد نظر یا اثر مورد نظر خود را آپلود کرده و از بین بیش از 200 مدل قاب با توجه به رنگ دیواری که قرار است کار روی آن نصب شود و همچنین تناسب رنگی بین قاب و عکس به بهترین انتخاب دست پیدا کنید و آنلاین و بی دردسر سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید .

 

قابسازی آنلاین

 

قاب و پاسپارتو : در این بخش بعد از آپلود کردن عکس یا اثر خود ، از بیش از 30 مدل پاسپارتو (حاشیه رنگی دور عکس که انرا زیباتر میکند) و بیش از 200 مدل قاب برای هر چه زیباتر شدن اثر خود استفاده میکنید .

 

قاب سازی

 

فقط پاسپارتو : ممکن است شما برای یک کار قاب داشته باشید و فقط به پاسپارتوی مد نظر خود نیاز داشته باشید که اون رو از این بخش به راحتی انتخاب و تهیه میکنید . میتوانید از تنوع بسیار زیاد رنگ و عمق پاسپارتوهای موجود برای اثر زیبای خود استفاده کنید .

 

قاب سازی آنلاین

 

چاپ و قاب : این بخش شامل 4 قسمت اصلی تک عکس / چند عکس / چاپ مخمل / چاپ شاسی میباشد . در این بخش شما میتوانید به راحتی عکس ها و خاطرات خود و دوستانتان را هم چاپ کنید و هم قاب....

 

قاب عکس

 

تک عکس : در این بخش شما میتوانید عکس خود را در اندازه استاندارد یا اندازه دلخواه چاپ ، پاسپارتو و به هر شکل که دوست دارید قاب کنید .

 

چاپ عکس

 

چند عکس : در این بخش میتوانید از دو عکس تا چهار عکس را در یک قاب استفاده کنید (که حالتی خاطره انگیز ، زیبا و اقتصادی تر دارد . چون مثلا به جای اینکه 4 عکس را با 4 قاب سفارش دهید فقط یک قاب برای همه سفارش میدهید و در هزینه صرفه جویی میکنید.)

 

چاپ عکس دیجیتال

 

چاپ مخمل : امکان چاپ سفارشات شما روی پارچه مخمل که پارچه ای بسیار لطیف است و زیبایی کار را دوچندان میکند در این بخش فراهم است .

 

چاپ مخمل

 

چاپ شاسی : امکان چاپ عکسهای شما در اندازه های استاندارد و یا اندازه دلخواه و همچنین امکان تنظیم کادر دلخواه شما برای چاپ و انتخاب نوع کاغذ برای چاپ و امکانات تکمیلی دیگر در این بخش فراهم است .

 

چاپ عکس شاسی

 

قاب آینه : قطعا هیچ خانه ای نیست که در آن آینه وجود نداشته باشد . حتی در برخی خانه ها چندین آینه در جاهای مختلف و در سایزها و طرح ها و مدلهای مختلف وجود دارد....در قابانا شما میتوانید در ابعاد بین 20 در 20 سانت تا 200 در 100 سانت آینه سفارش دهید . ما در دو رنگ پر طرفدار نقره ای و برنزی و در دو حالت لبه ساده و لبه شیبدار به شما آینه دلخواهتان را در هر مدل قابی که دوست داشته باشید تقدیم میکنیم .

 

آینه

 

ساخت بوم تخصصی : در این بخش از سایزهای استاندارد گرفته تا سایزهای دلخواه شما و در دو نوع ساده و دیپ و همچنین به صورت پارچه درشت بافت و ریزبافت ، بوم شما رو با بهترین کیفیت و بالاترین دقت ساخته و تقدیم شما میکنیم .

 

بوم نقاشی

 

فروشگاه هنر : در این بخش از ادوات و ملزومات کار هنری گرفته تا تابلوهای آماده و قابهای فانتزی و غیره به صورت آماده و با قیمتی بسیار مناسب تقدیم شما خواهد شد تا تنها دغدغه شما تولید و خلق اثار هنری باشد .

در نهایت قابانا امیدوار است با این خدمات بتواند قدمی هرچند کوچک در راستای ارتقای فرهنگ و هنر ایران زمین برداشته باشد .

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید