ژست عکاسی

چند ژست عکاسی دخترانه

چند نکته درباره بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها در حالت ایستاده

ژست گرفتن در عکاسی می‌تواند بدترین کابوس باشد ، اما جای نگرانی نیست ، شما می‌توانید تنها با دانستن چند نکته و ترفند بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها را طراحی کنید . در این مقاله خواهیم گفت که چگونه می‌توانید در انواع ژست‌های زنانه ایستاده تسلط پیدا کنید . چه عکاس باشید و چه یک مدل زن ، این نکات به شما کمک می‌کند تا با اعتمادبه‌نفس بالا در صحنه عکاسی ظاهر شوید . مزیت عکاسی از مدل‌های زن ، صرف‌نظر از فرم بدن آن‌ها ، وجود ژست‌های مختلفی است که می‌تواند کار عکاسی را زیباتر و درعین‌حال آسان‌تر کند . شما اگر یک عکاس هستید ممکن است یک مشتری خجالتی داشته باشید که چندان مایل به گرفتن ژست‌های خاص نباشد ، پس نقش شما به‌عنوان عکاس این است که اضطراب او را از بین ببرید و با او درباره ایده‌های عکاسی و محیط‌هایی که قرار است در آن عکس‌برداری شود صحبت کنید تا بدین ترتیب ، تجربه مدل خانم از عکاسی را درحالی‌که سوژه خود را به سمت ژست‌هایی عالی و احساسی هدایت می‌کنید ، راحت و لذت‌بخش کنید.

 

1.ژست‌های ایستاده از روبه­ رو

ژست ایستاده زن بر شکل اندام او تأکید دارد . از طرفی ، به هنگام ارائه یک مدل زنانه ، ما به دنبال ظاهری باریک و زنانه هستیم . درواقع یکی از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها فرم دهی بدن است که هدف آن ایجاد تصویری زیبا از ویژگی زنانه است . در فرم ایستاده از روبه­رو یک زانو باید خم شود و پا تقریباً روی پای دیگر قرار گیرد تا شکل "S" ایجاد شود . برای وضعیت راحت‌تر، از مدل زن بخواهید یک پای خود را روی پای دیگر بگذارد تا شکلی زیبا ایجاد کند . وضعیت قرار گرفتن بازوها باید به‌گونه‌ای باشد که از بدن کمی فاصله داشته باشد تا انحنای باریک کمر به‌وضوح دیده شود . دقت داشته باشید وضعیت بدن او را بررسی کنید تا شانه‌هایش افتاده نباشد . اگر مدل احساس خجالت دارد ، ابتدا خودتان ژست را به نمایش بگذارید و بدین ترتیب اضطراب را از او دور کنید . حالت‌های مختلفی در بدن او ایجاد کنید .

ژست دخترانه ایستاده

بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها در حالت ایستاده با تأکید بر فرم بدن زنانه ایجاد می‌شود

 

2. ژست‌های ایستاده (تقریباً سه رخ)

این حالتی از یک مدل زن در وضعیت ایستاده است که کمی از سمت دوربین چرخیده است . ازنظر بسیاری از عکاسان و مدل‌ها انداختن عکس در حالت سه رخ از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها است . این نوع از عکاسی سبب می‌شود حتی اگر مدل شما ایستاده باشد ، امکان عکس‌برداری به‌صورت افقی و از نزدیک فراهم باشد. در این حالت ، زانوی پایی که به دوربین نزدیک‌تر است کمی خم شود تا فرم بدن در حالت زیباتری قرار گیرد .

ژست ایستاده زنانه

یکی از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها حالت سه رخ است

3. ژست‌های ایستاده (کاملاً از پهلو)

این ژست عکسی از مدل است که در حال تماشای دوربین در زاویه 90 درجه نسبت به بدن خود است ، به‌طوری‌که بدنش نسبت به دوربین از پهلو قرار گرفته است و رویش را برگردانده و به لنز نگاه می‌کند. لوازم جانبی این مدل می‌تواند لباس‌های مختلف برای گرفتن ژست متفاوت باشد . برای این عکس ، می‌بایست از نزدیک از مدل عکس‌برداری کنید تا تقریباً این‌گونه به نظر برسد که او از روی شانه‌اش به سمت شما نگاه می‌کند که درنتیجه عکس صمیمی‌تری ایجاد می‌کند.

ژست عکس زنانه

عکاسی از پهلو در زاویه بسته از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها در حالتی است که هدف یک عکس صمیمی است

 

4.ژست‌های ایستاده (پشت به دوربین)

مدلی که کاملاً پشت به دوربین است و به امواج نگاه می‌کند . وقتی چهره مدل شما روبه‌روی محیط بیرون باشد ، احساس جدید و رمانتیکی را به تصویر می‌بخشد . این می‌تواند یکی از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها در کنار ساحل یا غروب آفتاب باشد . به هنگام عکس‌برداری تمام‌قد ، در قرارگیری پاها باید یک زانو خم شده باشد تا لنگر بدن از دوربین دور شود . مدل می‌تواند دستان خود را پشت خود قرار دهد یا با گزینه‌های مختلف مانند موهایش بازی کند ، همیشه اطمینان حاصل کنید که نور به‌قدر کافی به اطراف مدل می‌تابد.

ژست عکس دخترانه

عکاسی از پشت رو به ساحل و غروب دریا یکی از پرطرفدارترین و بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها است

 

5. ژست‌های ایستاده (پشت به دیوار)

به ژست‌های خود اجازه دهید یک داستان بسازند . ژست زنی که پشت به دیوار در حال عکس گرفتن است می‌تواند تصویر یک احساس غم‌انگیز باشد یا تجسم یک روح سرشار از آرامش را تداعی کند . این مدل می‌تواند به‌صورت مستقیم به دوربین ، به دیوار تکیه دهد و یا کمی نسبت به دوربین زاویه‌دار باشد . اگر مدل شما به دنبال بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها در رده ژست‌های سنگین است این ژست را به او معرفی کنید . اگر مدل به نقطه‌ای دور از دوربین نگاه می‌کند ، سوژه مشخصی را به او پیشنهاد دهید ، یعنی مثلاً به او بگویید مستقیم به آن ماشین قرمز نگاه کن یا به سمت برج خیره شو . اما اگر مدل شما به دور نگاه می‌کند ، به سفیدی چشم‌های او دقت کنید زیرا ممکن است چشم‌های بیش‌ازحد روشنش جذاب به نظر نرسد . برای خلق احساسات مختلف ، از القای روایات به مدل استفاده کنید به‌عنوان‌مثال به مدل خود بگویید تصور کند که منتظر نامزد خود است یا به‌تازگی برنده قرعه‌کشی شده است.

عکس دخترانه

اگر مدل عکاسی مایل به گرفتن یک عکس احساسی است عکاسی در حالت تکیه به دیوار یکی از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها در این سبک است

 

6. ژست‌های ایستاده (تکیه به دیوار از پهلو)

یکی از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها ایستادن کنار یک دیوار و تکیه به آن است درحالی‌که در یک نگاه صمیمی به دوربین می‌نگرد . در این حالت بگذارید ژست‌های شما ریلکس و طبیعی به نظر برسند . به قرار دادن دست‌وپاهای او دقت کنید . اطمینان حاصل کنید که ژست تا حد ممکن طبیعی به نظر می‌رسد.

عکس دخترانه

عکاسی از روبه­رو و تکیه داده به دیوار یکی از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها در حالتی است که طبیعی جلوه می‌کند

 

7. ژست‌های ایستاده با استفاده از عناصر شهری

از مناظر شهری به‌عنوان پس‌زمینه استفاده کنید . این گزینه برای نمای نزدیک از بازوها و صورت مدل زن ژست مناسبی است . از مدل خود بخواهید تا درحالی‌که سرش روی دستانش قرار دارد به دیوار یا نیمکت تکیه دهد . اگر دیوار برای تکیه دادن خیلی پایین است ، از مدل زن خود بخواهید روی دیوار و دور از دوربین بنشیند.

عکس زن

عکاسی با عناصری شهری یکی از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها از نمای نزدیک است

 

 

 

8. حالت‌های ایستاده با استفاده از یک تکیه‌گاه

مدلی که بر روی صندلی نشسته یا ایستاده است . لوازم جانبی موجود در اطراف به مدل شما این امکان را می‌دهد که راحت باشد و موقعیت‌های زیادی را برای عکس‌برداری خلق کند . یک تکیه‌گاه می‌تواند گزینه‌های زیادی به شما بدهد : کمی به صندلی تکیه داده ، نیمی از زانو روی صندلی، یک پا روی صندلی قرار گیرد و ... وقتی نوبت به استفاده از وسایل جانبی می‌رسد، از تخیل خود استفاده کنید.

عکاسی از مدل

با استفاده از یک صندلی و تکیه‌گاه می‌توانید تنوعی از بهترین ژست‌های عکاسی برای خانم‌ها خلق کنید

حالا که ژست های قشنگ و زیبایی یاد گرفتید پس معطلش نکنید. همین الان دوربین یا موبایلتونو بردارین و چند تا عکس جذاب بگیرید و الانتونو ثبت کنید . چاپ و قاب کردنش با قابانا. توی سایت قابانا خیلی راحت و با چند تا کلیک ساده و دور از ترافیک و الودگی و خستگی عکستونو چاپ و بعد توی هر قابی که دوست داشته باشید( بیش از 200 مدل قاب ) ببینید و بهترینشو انلاین سفارش بدین و یک یا دو روزه درب منزل تحویل بگیرید...

در ادامه میتونین مقالات مربوط به "عکاسی از کودکان" و "عکاسی با موبایل" و "چند ژست عکاسی مردانه" رو بخونین.

لذت چند تا عکس خوب با قابانا کامل میشه.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید