ست کردن چند قاب

نحوه ست کردن چند قاب

قاب­ عکس به هر اتاقی نمایی از شخصیت و طراحی متفکرانه می­بخشد . آنها راهی عالی برای به نمایش سلیقه شما در طراحی دکوراسیون ، از حرفه ­ای تا شخصی هستند . با نمایش تصاویر، قطعات هنری یا عکس­های مورد علاقه خود ، خانه شما به یک راوی تبدیل می­شود تا خاطرات و سبک سلیقه شما را به نمایش بگذارد . در اینجا تکنیک و نحوه ست­ کردن قاب­های عکس روی دیوار را در طرح­ها و سبک­های مختلف بررسی می­کنیم تا بتوانید یک دیوار رویایی برای خود بسازید.

یکی از راه­هایی که می­توانید به کار ببندید این است که یک طرح خلاقانه را با تقسیم یک عکس به صفحه­ های جداگانه ایجاد کنید ، به طوری که دو یا چند تصویر کل را با هم ترکیب کنند . این تصویری چشم نواز و مناسب برای سبک پانوراما است و داستان عکس شما را به روشی منحصر به فرد روایت می­کند . شما در این فرآیند می­توانید یک عکس را به دو ، چهار یا بیشتر تقسیم کنید.

ست کردن قاب

استفاده از عکس های خانوادگی در یک دیوار

 

یک ترکیب بندی دیواری از قاب عکس

اغلب افراد بر این عقیده­ اند که افزودن عکس­های قاب­ دار به دیوارهای اتاق  لطافت خاصی به خانه می­بخشد و این سبک راهی عالی برای نمایش انواع خاطرات مورد علاقه هستند . برای این کار ابتدا باید یک نقطه برای ترکیب بندی مجموعه خود انتخاب کنید . اولین کاری که باید در ایجاد ترکیب بندی قاب عکس و نحوه ست­ کردن قاب­ها روی دیوار انجام دهید ، انتخاب مکانی است که می­خواهید آن ها را قرار دهید.

 

نقطه ­ای را انتخاب کنید که به راحتی در دسترس باشد . با این کار نه تنها آویختن عکس­های شما راحت­تر می شود ، بلکه گردگیری ، افزودن فریم­های بیشتر و یا تعویض عکس­های جدید با گذشت زمان آسان­تر خواهد بود.

نقطه­ ای را که نور کافی داشته باشد انتخاب کنید . این کار باعث می­شود که پس از نصب عکس­ها ، از دیدن آنها لذت ببرید . یک موضوع را در نظر بگیرید ، اگر می­خواهید ترکیب بندی عکس­های خانوادگی داشته باشید ، اگر می­خواهید تصاویری از کودکان خود داشته باشید ، بهترین کار این است که آن را در اتاق آن­ها ایجاد کنید . در اغلب اوقات ، موضوع ترکیب بندی به تعیین مکان مناسب کمک می­کند .

در حالی که چندین روش وجود دارد که می­توانید نحوه ست­ کردن قاب­ها روی دیوار و چیدمان قاب عکس خود را برنامه­ ریزی کنید ، اما در واقع تصور بخش محدودی در دیوار ، بهترین راه برای تجسم فضا است .

  ست کردن قابها روی دیوار

عدم رعایت تناسب در قاب های روی دیوار

 

چگونه چند قاب را روی دیوار ست کنیم؟

آنچه که روشن است این است که دیوارهای خانه شما می­توانند با کاغذ دیواری زیبا ، رنگ مناسب یا قاب­ های هنرمندانه تغییر شکل دهند . و آنها می­توانند خاطرات شما را به نمایش بگذارند ، تصاویری از مناظر را داشته باشند و رنگ و روحی متفاوت را ایجاد نمایند.

اگر به فکر قاب عکس برای زنده­ کردن دیوار هستید ، موارد بسیاری را باید در نظر بگیرید . نصب قاب عکس­های هنری ، فراتر از تغییرات حاشیه­ ای در دیوارها با ایجاد سوراخ یا چسباندن قلاب است . به جای تزئین دیوار به طور تصادفی ، توصیه می­کنیم قبل از شروع به سوراخ کاری در دیوارها ، تم را طراحی کنید.

ترکیب بندی عکس­های سیاه و سفید چاپ شده می­تواند بی­نظیرترین لحظات زندگی شما را در یک قاب عکس تلفیق کند . این ترکیب ، در نحوه ست­ کردن قاب­ها روی دیوار، به شخصی بودن آن کمک کرده و می­تواند باعث ایجاد لطافت بر روی دیوارهای اتاق نشیمن شده و یا به دیوارهای اتاق خواب­تان آرامش خاصی را هدیه دهد.

ست قاب

قاب های رنگی واحد با تقسیم بندی صحیح هنگام ست کردن روی دیوار

 

پاسپارتوهای رنگی قاب

می­توانید از قاب عکسی همراه با پاسپارتوهای رنگی استفاده کنید . از آنجا که پاسپارتوها در این نوع فریم­ ها مهم تر به نظر می­رسند ، می­توانید از نوعی ترکیب بندی برای نمایش عکس­های کوچک رنگارنگ استفاده کنید . این نوع ترکیب بندی برای اتاق­های نشیمن که دارای دیوارهایی با رنگ­های ملایم هستند بسیار مناسب است ، زیرا انبوهی از رنگ را به آن اضافه می­کند . کنار هم قراردادن این ترکیب می­تواند یک کار عالی باشد که به شما امکان می­ دهد خلاقیت خود را نشان دهید .

ست ­کردن قاب­ها روی دیوار با دکوراسیون

یکی از فضاهای کم مصرف در خانه ، دیوار در امتداد راه پله است که می­تواند منطقه مناسبی برای قراردادن عکس باشد . اگر به تازگی خانواده تشکیل داده­ اید ، ایجاد یک جدول زمانی یا یک داستان زمانی با استفاده از تصاویر قاب شده ، می­ تواند تاثیر بسیار زیادی در زیباسازی و ایجاد تنوع در محیط داشته باشد .

کلاژهای پولاروید یک انتخاب عالی برای دکوراسیون است . اگر احساس می­کنید این ترکیب بندی بر روی دیوارهای اتاق نشیمن شما خیلی معمولی و بی­ دقت به نظر می­رسد ، آن را در اتاق خواب خود نمایش دهید ، جایی که می­تواند دیوار خاطرات شخصی شما باشد .

هنگامی که نحوه ست­ کردن قاب­ها روی دیوار را بررسی می کنید ، در خواهید یافت که قاب عکس­ها کارهایی فراتر از اشغال فضای روی دیوار یا میز دارند . آنها به طور فزاینده­ای به عناصر اساسی در طراحی داخلی یک ساختمان تبدیل می­شوند .

قاب­های عکس کمک زیادی به ایجاد جذابیت و زیبایی در فضای داخلی ساختمان و دستیابی به این هدف را دنبال می­کنند . به عنوان مثال ، ممکن است از خانه ­هایی که قاب عکس­های خانواده روی میز اتاق نشیمن دارند ، بازدید کرده باشید . یا ممکن است از خانه­ هایی بازدید کرده باشید که سالن­های ورودی با ده­ها قاب عکس در آن پوشیده شده است . بدون شک این منظره این تصور را به شما منتقل می­کند که ساکنان خانه واقعاً به یکدیگر ارزش و احترام می­گذارند.

نادرست ست کردن قابها روی دیوار

تناسب رنگ و چیدمان قاب ها با دکوراسیون خانه

 

 

استفاده از قــابــانــا در ست­ کردن قاب­ها

نحوه نصب تابلوهای نقاشی و ست­ کردن آن­ها سلیقه صاحبخانه را نشان می­دهد . بنابراین ، به راحتی می­توان دریافت که چرا قاب­های عکس در طراحی داخلی هر ساختمان بسیار ضروری است . آنها نه تنها پیامی را در مورد سلیقه و ترجیحات ساکنین به بازدیدکنندگان منتقل می­کنند ، بلکه باعث می­شوند تا ساده­ ترین فضاها نیز رنگارنگ و جذاب به نظر برسند.

می­توان از قاب عکس­ها در طیف گسترده­ای از اشکال ، اندازه ، مواد و رنگ­ها استفاده کرد . بنابراین ، یافتن قاب مناسب و نحوه ست­ کردن قاب­ها روی دیوار با سبک دکوراسیون داخلی خانه بسیار مهم است . با توجه به این موضوع ، تعجب آور نیست که قاب عکس­ها یکی از عناصر اساسی طراحی داخلی در خانه­ ها و همچنین دفاتر کار باشند .
برای ست کردن قاب های روی دیوار شما میتوانید در قابسازی آنلاین قابانا قاب عکس خود را شبیه سازی کنید . رنگ عکس یا اثر را با قاب و پاسپارتو ست کنید و زیباترین و بهترین حالت ممکن را برای دیزاین منزل خود انخاب کنید . همچنین میتوانید از مشاوران ما در قابانا برای مشاوره رایگان استفاده نمایید .

موفق باشید .

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید